tisdag 26 mars 2013

Its all about me!

Feelgood saker att lyssna på, som betyder mycket för mig! Är så otroligt glad över mannen jämte min sida, livet är inte alltid en dans på rosor och det går upp och ner. Men på senare tid så känns livet ganska lätt och jag är nöjd med det mesta. Har några sista saker som skall falla på plats så är pusslet komplett sen. Känns ganska så skönt, man slipper stressen av att man ska hinna med allt och alla. Gud vad jag varit stressad innan, nu är det mer som att jag aldrig hinner saker för att jag inte prioriterar det på samma sätt. 

Nu är sista beredskapen över påsken, sen blir det även mindre jobb framöver inte så mycket extra som det blir vintertid och det skall bli riktigt skönt! Längtar till semestern, vi har inget mer planerat än 1 vecka till turkiet för att fira min mor som fyller 50 år. Då följer syskon med familjer med och det ska bli riktigt roligt, Ella längtar efter att få gå bamseklubb och att även Stella skall gå på det är pluspoäng, annars vet jag inte hur sugen lilla damen hade varit men nu får ju även Bamse fira henne på hennes födelsedag! Men det är i början på sommaren och sen på riktiga semestern så blir det nog mer småutflykter och bygga klart altan, gräsmatta och annat som behövs göras i år! Ser fram emot mycket grillkvällar, så härligt verkligen! Blir förhoppningsvis en sen semester i år, inte helt klart från min sida vilka veckor det blir.


Första dansen 2006, minns det som igår..


Min första låt till honom


Hans första till mig




Minnen från 2008 




2009 föddes vår prinsessa 

GUD så mycket roligt jag hittade, hade gärna fortsatt men T gick precis och la sig och bara längtar att få ligga i hans armar idag så jag släcker ner och gör likadant!

Fortsättning följer en annan dag ;)


Föressten jag och T bodde på hotell i fredags,  shoppa, käka middag, bada bubbel, drack lite vin och bara pratade om livet och hade mysigt. Gud varför gör man inte det oftare, det får vi bli bättre på att skaffa barnvakt för att umgås själva och realxa. Det är dumt att inte skämma bort sig ;)

Så nu så, sweet dreams!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar