onsdag 20 mars 2013

Vad jag kollar på i serieväg..

Så vilka serier är jag helt fast i och bara älskar, lever mig in i och njuter i för fulla drag!
Jag har ju mina absoluta favoriter som tyvärr nyss har slutat och de kommer jag alltid att minnas!

Enjoy!

Tyvärr har dessa slutat men absoluta favoriter och rekommenderar er att se dom..

Desperate Housewife
One Tree Hill
Gossip Girl
The O.C

Serier jag kollar på just nu..

Hart of Dixie
The Lying Game
Pretty Little Liars
Greys Anatomy
90210

1 säsong fick dom bara tyvärr, har missat några jag inte minns namnet på...

The Secret Circle
Jane By Design
Liptick jungel
Life Unexpected

Fått förslag om att se...

Make it or brake it
The secret Life of the American Teenager
10 thing i hate about you
Switched at birth
Drop dead diva
Private Practice


Någon som sett dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar