söndag 31 mars 2013

Underbart väder!

Äntligen tittade solen fram och jag och Ella röjde på utsidan! Sen kom svärmor med bil så vi kunde åka till tippen, lyx! (För dom tog med det och slängde det åt oss)

Önskar jag hade tagit semester imorgon, hade varit så himla skönt! Super trött hela tiden och lägger mig tidigt. Känner mig som 85 med käpp ;-)

Imorgon efter jobbet blir det middag hos min far med släkten! Ska bli mysigt! Få träffa syskon, systerdotter, farmor och farfar och såklart pappa med fru!

Annars är det i full gång på övervåningen, dom har nog satt upp alla obs skivor och en del gips! Känns nästan som klart när man ser det fast det är mycket kvar ;-) till helgen kommer elektrikern med så blir det klart så de gäller att få till de rätt med allt man vill ha överallt ;-)

Ett avsnitt Greys sen blir det sängen för denna trötta tanten ;P

Hoppas ni haft en bra påsk, glad påsk på er ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar