måndag 27 augusti 2012

Söndag på Liseberg!

Vi var på Liseberg igår och det var sååå mysigt verkligen!! Tjejerna åkte massor men bäst tyckte Ella att flumride var! Wilda tyckte nog Lisebergsbanan! Helt sjukt så stora tjejerna blivit på olika vis nu!! (syster fick oss att titta upp i flumride och herregud vad man ser ut haha, kortet innan blev bättre! Alla skrattade och T höll om mig krampaktigt för att inte bli blöt, lycka till säger jag ;-))

Ella åkte båtarna som går runt runt ganska fort, själv mår jag illa utav att åka den! Men hon åkte den 4 gånger tror jag, tur att hon har en sådan åkgalen pappa med ;-)

Hon åkte vissa saker som jag trodde hon skulle gråta efteråt, men som flumride åkte vi två gånger och hon ville åka ännu fler gånger hihi!

Mamma får nog inse att hon är en stor tös nu, över 90 cm får dom åka ganska mycket med förälder och även utan :)

Idag har jag haft en dag med min älsta vän Lina och den har varit härlig! När Tommy slutade tog han med sig Ella hem så åkte vi och shoppa lite :-) Lite kläder till Tommy och lite till Ella!

Men nu blir det serier :-)

1 kommentar:

  1. Ser ut som att ni hade en jätte mysig dag;). Å va stora tjejerna är nu:). Hoppas ni mår bra! Kramar

    SvaraRadera