söndag 26 augusti 2012

Magnus Uggla!

Jepp i fredags var vi på honom, väldigt mycket folk så det var kull, gick upp till baden efteråt för han sluta spela 23:00! Men vid 01:18 ringde jag mamma och frågade om hon hade lust att hämta mig för då var jag såååå trött!!

Festar livet ger mig verkligen inte mer än att man mår dåligt dagen efter och inte orkar med sig själv! E kom hem vid 12 så då blev det att göra massor med armband mm. Det är verkligen inte värt att dricka, som dagen efter jag ville åka till Ikea men jag kör inte dagen efter så! Drack inte så mycket så jag var säkert klar att köra på morgonen! Men att ens ta chansen, nä de är inte min grej! Jag skulle gråta floder om jag förlorade det ;-)

Så det blev en chill dag i baden baden stolarna, mycket prat och mys! Syster har varit uppe hela helgen och såå himla glad när hon hälsar på ❤ ❤

Nu är vi på väg mot Liseberg, hörs senare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar