tisdag 28 augusti 2012

Skitdag!!

Fy attan vilken dag, Tessan var här imorse och det var mysigt och trevligt!

Sen har de bara varit trots på min lilla dam, hon var med och handlade och det fick jag ångra bittert!! Alla j*vla människor som säger att man inte behöver lämna bort barn och hit och dit för att är man förälder så är man?! Alla dessa tankar och skit kring detta bultade i min hjärna idag när hon höll på! Alla j*vla mammor på familjeliv som tror dom är så mycket mer än andra och man får absolut inte lämna bort barn, lämna på förskolan, är man förälder skall kärleken tydligen DÖ för man ska bara vara helt enkelt mamma och pappa mm mm mm listan kan göras oändlig! Gladare föräldrar= gladare barn, så enkelt är det!!

Så fruktansvärt trött på präktiga människor som inte alls är så präktiga i stundens hetta för då görs de precis så som dom förespråkar att man inte skall!! Det är det fina med dagens samhälle att de skall gnällas åt helvete mycket och sen står dom där med skägget i brevlådan! Men det låter ju bra när dom pratar?! Eller inte alls, låter bara sjukt löjligt och omoget! Att man blir förälder handlar inte om att tappa sig själv, även om det många gånger är lätt att göra, för självklart sätter man sitt barn först! Men dom stackars människor som aldrig tar sig egentid och annat, ja dom står Ofta där ensamma å ännu bittrare sen! Till vilken nytta gjorde man de då är min fråga?! För att få barnet lika bitter kanske? Svårt att svara på den frågan för jag lever på 2000 talet och prioriterar både mig själv, karl och barn! För mig är det viktigaste! Hade jag suttit och gnällt i tid och otid om hur synd de är om mig, ja då får man väl göra något åt det istället för att gnälla så förbannat?!

Så alla som tycker det är skadligt för
barnen att lämnas bort till nära och kära kan dra åt ****** idag känner jag! Skillnad på vart eller vem man lämnar till! Men familjen är familjen, skulle dock inte lämna bort till någon vän , nu i denna åldern kanske men yngre än så ?! Nej då föredrar jag familjen för där känner barnen sig hemma med liknelser från sina föräldrar osv!

Man skapar sitt egna liv och valen man gör framåt är dom som står framför en! Har man ett så tråkigt liv, gör något åt saken för fan!

Ja som ni märker så har jag haft en rent pissig dag verkligen där jag kan reta upp mig till Max på saker jag annars skiter i! Besiktigade bilen och det blev ombesikting men de var ett enkelt fel skönt var väl det!

Imorgon kan de hända en del saker, längtar men är samtidigt lite rädd för
Vad som kommer :-)

Ha de för jävla bra på er, har er dag varit bra ;-)

Nytt recept som gjordes idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar