torsdag 17 januari 2013

Var nöjd med allt som livet ger!

Vad säger man, ibland blir man inte klok på saker! Det är bara att gilla läget och gå vidare! Läste Disneys citat och det fick mig att le!

"Var nöjd med allt som livet ger, och allting du omkring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär"

Ett gott motto att gå efter, kanske inte alltid lätt! Men att se livet positivt tror jag i slutändan visar sig bli ganska bra!

Dock i detta sammanhang kan man inte göra så mycket. Det märks att de fattas pengar på många olika ställen och folk får söka sig nya jobb. Detta året blir en rejäl ändring på jobbet och hur det skall sluta är en ganska bra fråga. Innan har man varit en grupp om 4 personer och nu kommer det att vara grupper om 2 personer istället. Ni förstår ju själva vilken sänkning, 50 % helt sinnessjukt! Som att det inte var tufft innan att jobba kvällarna man gör på sommarsäsongen! Men men dom får ju vad dom betalar för då. Väldigt mycket har hänt kan man säga, så har du jobb över till mig så hör gärna av dig! Det kan vara intressant ;)

Min syster och mor stack till Egypten idag och det är inte alls fel och jag är inte det minsta avis ;))

Sängen blir det nu, sista jobbdagen imorgon sen blir det ledig helg! Som jag längtar underbart!

Kärlek ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar