torsdag 30 augusti 2012

Shoppingsdagen!

Var ju ute förra veckan och shoppade lite! Köpte till till T och till E. Själv köpte jag byxa och tröja innan uggla, hade på mig det den dagen som ni kanske såg, varit för lat verkligen att lägga upp inlägg å vad som handlas mm. Har tom köpt baden baden stolar och Utemöbler med tillbehör på kortsidan och lite annat men men man kan inte visa allt ;)

Här följer bilder med min Karl som manikäng, skjortor och svarta byxan som är lite glansig i jeansen! Sjukt snyggt och jag trodde aldrig jag skulle få på honom dom, men han vill ha dom :-) köpte en vit snygg skjorta ifrån jord men den var liten och han tyckte inte direkt om den så den fick komma tillbaka till affären igen!!

Så han behöll dessa 3 skjortor ifrån MQ och tycker dom passar honom super bra! Lillan fick lite smått med som ni ser på bilderna! Köpte sänglampor med och vi älskar dom!! Måste få upp tavlorna på väggen som jag har hemma så ni får se snart å då ska ni få se alla ;)

Ha en underbar dag :-)
 
 
 
 
Bondelind skjorta ifrån MQ, samt glansigare jeans ifrån Kappahl
 
 
Dobber skjorta ifrån MQ
 
 
 
 
Leggings med knä och jeanstunika ifrån Kappahl
 
 
Lite nytt Nova Star och armband till mig
 
 
 
Sänglampor ifrån Ikea
 
 
Några av dom nya tavlorna som skall sättas upp i olika rum.

1 kommentar:

  1. Massa fint! Undrar lite om tavlorna vart beställer du dem ifrån? Är sugen på en tavla med M s födelse m.m de är ju så fina! :)

    Kram

    SvaraRadera