lördag 18 februari 2012

Sleep over!

Ja hur längesen är det inte jag tog en väska och packade ihop mig för att träffa tjejkompisar och vinet i högsta högg! Gud jag kan inte ens minnas sist man sov hos en kompis? (förutom att jag somnade på Fias sova sittandes sovandes när hon fyllde 25 haha)

Men som man verkligen planerat och grejat! Det höll ju på att inte bli något då det varit massor med sjukdomar och sjukhusbesök! Men allt är löst och jag sitter nu på bussen in till Göteborg och skall möta upp Jenny, Annika och Anna! Sen skall vi sätta oss på bussen till Hyssna, Gud jag vet inte vart det ligger någonstans nästan ;-)

Då skall vi åka och kolla på tyg och se om jag hittar något roligt till huset att sätta upp! Jag behöver till kök, sovrum och tvättstugan. Jag vill ha färg färg färg. Gud jag är så sugen verkligen! Ville ju ha allt vitt men redan tröttnat??

Kappor skall det bli, orkar inte med långa gardiner mer! Satte upp gardiner i vardagsrummet igår för att se hur det blev och jag blev nöjd med resultatet!

Jag ska ha inredningsparty den 29/2 måste se till att bjuda in lite folk bara frågat några stycken, så vill du komma så tveka inte, du är välkommen ;-)

Nu skall jag lyssna Spotify och njuta av ett dygns egentid med mycket prat och en del vin! Men jag hoppar säkerligen in här imellanåt, om jag har mottagning vill säga!

Kärlek på er!

(hade världens sämsta dag igår, måste berätta om den när jag hinner, peace)

7 kommentarer:

  1. Va roligt med sleep over!! :) Hoppas du hittar ngt fint! Pusspuss Fina <3

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen :)) lyxigt som attan :)) saknar dig puss <3

    SvaraRadera
  3. Åhh ja vill jättegärna komma på inredningsparty!

    SvaraRadera
  4. Kul du är jätte välkommen =)

    SvaraRadera
  5. Haha, det var tider de :)
    Jag kommer gärna på Inredningsparty, nu när jag vet att jag är ledig. Puss Fia

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket! Får jag ta med mig en vän kanske? Du har ju så många vänner å ja känner knappt nån.. ;)

    SvaraRadera
  7. Kul Fia :))

    Det går bra Lotta :)

    Kram på er

    SvaraRadera