lördag 18 februari 2012

Helt underbart!

Nu börjar melodifestivalen som vi såklart skall se på! Haft en helt underbar dag sen vi kom till Hyssna! Varit i olika affärer och shoppat lite, fått köpt gardiner till sovrum, kök och tvättstuga bla. Är super nöjd, nu skall dom bara snabbt sys ;-)

Det är så skönt med härliga människor som man kan vara sig själv med, man kan säga vad som helst utan att det blir konstigheter! Gud har känt tjejerna i 12 år nu, det är lång tid! Haft så roligt med dom och har fortfarande!!

Vi har även kollat på Brides Maides idag, har sett den förut men utan text och idag Gud jag älskar den!!

Helt underbart att få se hur Monica och Lennart bor! Helt fantastiska människor verkligen!!

Hoppas ni har en bra lördag, jag har det helt underbart!!

Stor puss och kram till min sambo och dotter, saknar er såklart! Ni är bäst <3

2 kommentarer:

  1. skönt! De är du värd vännen :) Ingen bra omgång av mello.. lr va tycker du?? Jag hejar på mattias och molly om man måste välja ;) Saknar dig vännen <3 Puss

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte 1 an och Molly =) får Hoppas de e bättre nästa helg!! Puss <3

    SvaraRadera