tisdag 14 februari 2012

Min alla <3 s dag..

Såhär såg min alla <3 s dag ut i bilder! Sambon fick en klocka utav mig, dock fick han den för 2 veckorsen för han var på väg att köpa en klocka och då fick jag avslöja vad jag hade i strumplådan ;-)

Idag kom kläderna jag köpt till E, hon var överlycklig. Dock inte lika lycklig att vara med på kort! Sambon var även i stan och köpte så han har utrustningen till Trysil som vi skall åka till i början på mars, då skall vi fira svärmor som fyller 50 år :-)

Min present idag var en dataväska, datamus och en ros. När jag såg det så kände jag gud vad han känner mig. Förra veckan så tänkte jag lägga in en pik att ja detta behöver jag verkligen! Men det förstår jag nu att han förstod med att jag behöver! Datamusen är klockrent, jag tar ju Ts hela tiden innan för jag inte har någon ;-) Sen lagade han god middag till mig å en film på det!

Det här med alla <3 s dag mm har verkligen blivit en status grej. Alla lägger upp bilder för att vissa vad man fått. Är de för att tävla vem som har bäst kille? ;) Jag har nog inte sett de
Så tydligt förut, men kan förstå singlarna att detta inte är en rolig dag om man är ensam! Men jag sänder en stor kram till alla singlar som läser hos mig och hoppas att ni haft någon annan som gett er kärlek idag!

Annars kärlek till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar