torsdag 10 januari 2013

Ögonen går i kors!

Nu är jag riktigt trött, sitter och kollar runt på nätet lite granna på olika saker, som badkar, duschväggar, mattor mm mm mm

Men samtidigt så håller jag på att somna så nu får det bli sängen. Gick av beredskapen idag och blev utringd tidigt inatt så är helt slut nu! Trodde jag skulle somna när jag kom hem men det är blir aldrig som man tänkt sig ;)

Har ju en liten dam här hemma som inte alltid vill som oss! Så hon har varit svår att lägga ett tag. (Varit svår med det mesta ) Men både igår och idag har vi båda lagt oss med henne och efter förskolan har det bara varit henne i fokus och idag äntligen så gick läggningen hur smidig som helst! Vi la oss i hennes lilla säng både jag och T, läste en saga och sen myste till hon somna! Det är så skönt när allt går smidigt och hon inte skall trotsa, så behöver hon oss till 110 % så är det klart att hon skall få det!

Men vissa perioder dom går igenom är helt otroliga, man får verkligen bekänna färg! Hon vaknar ju ibland på natten och ja då är det inte hennes bästa part på dagen kan man lugnt säga ;-)

Myste med min Älskling på spa under julveckan, vet inte om jag skrivit det men lägger ut lite random kort, som ni vet är kort ett måste ;-))

Hämtade E igår på förskolan och hon var täckt med lera över hela overallen. Synd att jag inte fick ta ett kort på henne så man ser knappt hur smutsig den var igår! Men helt otroligt att det inte läckt igenom! Super nöjd med den, man ser på många kläder som hänger i torkskåpen när man hämtar vantarna. Det är skönt att slippa det och det är skönt att veta att den håller henne varm för hon slipper bli kall med att de läcker igenom! Tur att man har tvättmaskin och den hann torka tills idag så det var bra :))

En fråga vilken tycker du skulle var finast eller passa bäst i vårat badrum raka eller runda duschdörrar?? Det lutar väl åt dom
runda just nu! Om vi inte vill ha badkar?

Nä ni stängs ögonen, nu orkar jag inte tänka mera Natti Natti ;-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar