torsdag 29 november 2012

Snö snö!

Mysigt när snön ligger!

Varit så otroligt trött denna veckan skall bli skönt att få sova så länge lillan tillåter imorgon! Har inte beredskap denna veckan men blir förmodligen utringd denna helgen ändå om det slår över och blir halka, eller snö! Men när jag lämnade Göteborg var det rent! Kan man inte säga om här ;-) Så får försöka sova så mycket som möjligt (bara inte idag ;))

Efter jobbet åkte jag runt och kollade duschdörrar men hittade inget speciellt Hade varit skönt att få gjort lite i badrummet! Men däremot så hittade jag lite pyssel jag och E kan göra inför 1 advent! Skall bli mysigt med en hel dag hemma och bara slappa slappa!!

Börjar på 8 onde säsongen av greys nu så snart är jag ikapp :-)

Ha de bäst ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar