lördag 10 november 2012

Hej då!

Nu försvinner tapeten!!

Sjuk skillnad direkt, äntligen äntligen säger jag bara!! Skulle gjort det direkt när jag bytte färgen på kaklet men man kan inte tänka på allt ;)

Resultatet får ni hälsa på för att se eller så får ni se det när jag har tid att ta lite kort och lägga upp!!

Nu är det natten för det är jobb till torsdag så fullt upp kan man säga!

Sen naglar på tisdag och sen frisören på onsdag, men vem som gett mig det är jag osäker på men otroligt tacksam för att jag har så fina människor omkring mig som överraskar mig så! Ett ännu större tack kommer när jag får veta vilka som är inblandade i det!! Bästa bästa ❤ ❤

Kan inte fatta att jag om en vecka fyller hela 30 år, då är det bara 35 år kvar till pensionen! ;)

Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar