lördag 3 november 2012

Full rulle!

Gud nu är de saker varje helg!! Men det är roligt såklart :)

Nästa helg är det jobb och tapetsering av köket, sen helgen efter fyller jag år, fredagen är de släktkalas, sen så ska jag på spa på lördagmorgon sen får vi se om de händer något mer. Men kan inte förstå att jag fyller 30 år?! Vart tog tiden vägen?! Åldersnoja till tusen ;))

Helgen efter blir det Kinectkväll, helgen efter det julbord med jobbet på Liseberg, helgen efter kommer bästa Malin ner på besök så då blir det tjejmiddag. Sen helgen efter det blir det bowling med jobbet! Sen så är det helgen innan jul och då har vi lilla julafton hemma på lördagen för lilla W inte firar hos sin mamma denna julafton. Sen är de hela julveckan samt nyår å då har jag tagit semester otroligt skönt ledig mellan 21/12-2/1 :)

Fullspäckat schema? Tur att de avslutas med semester ;)

Nu skall jag kolla lite greys så jag kommer ikapp!

Ha en härlig lördag ❤

1 kommentar:

  1. Ojoj de va verkligen fullspäckat! :) Kanske du/ni har tid att teäffa oss ngn dag?? :) annars får vi göra de när du har sem ;) Ha en skön söndag! Här blir det kalas för Joakim som fyller imorn. Puss<3

    SvaraRadera