torsdag 22 november 2012

Födelsedag på HÖG nivå ;))

Gud så efter jag ligger redan tordag och jag har inte uppdaterat på en vecka. Kan väl säga att livet efter 30 blev väldigt stressigt haha ;))

Ella åkte på ögoninflammation och har inte varit på bästa humör, var hemma med henne mån-tis så var hon med farmor och mormor på onsdag och nu är T hemma resten av veckan!

Men tillbaka till fredagen då skulle vi haft släktkalas då både jag och T fyllde år. Dock kom bara min pappa och Tommys mamma samt min lillasyster med sambo! Andra var sjuka eller kunde inte komma av vissa anledningar! Men innan dom kom så kom lina och hälsade på och ville fira mig! fick champange och ett super fint snö armband, tack ❤ Hade en super mysig fredag! Både jag och Tommy fick presentkort på Fritidsresor och bahaus :) Jag fick även blommor, en symaskin och tillbehör, samt att jag fått en servis av min farmor och farfar, den innehöll 6 kaffekoppar med
fat, 6 fika fat, sockerskål, mjölkkanna och ett fat som de står på! Serien heter Gray Pearl och jag tycker om den otroligt :))

På lördagmorgonen vaknar jag av champagnefrukost av min fina familj och Systerdotter som sov här fre-lör ❤
Sen vid 9:45 mötte jag upp 4 andra tjejer som jag åkte på spa med på stenungsbaden! När vi kommer dit får jag på mig hatten för dagen och en champagne öppnas som vi delar på! Söta ni!! Vid 11 när vi är inne får jag veta att jag skall få en spa ritual och en halvkroppsmassage! Lika underbart som det låter kan jag lova, en helt underbar
Start på denna dagen! Så otrolig tacksam för så underbara människor i mitt liv!! Tack för en suverän dag tjejer! Dom åkte vidare på ladies Night sen och själv kom Tommy och kidnappade iväg mig på hemligt uppdrag!

Vi stannade och där fick jag av mig ögonbindeln, vi var på Harrys för att äta lite mat, lika god som alltid och trevligt sällskap av min sambo ❤ sen åkte vi vidare och bindeln åkte på igen. Vi åkte runt väldigt länge men tillslut så stannade vi och jag kunde räkna ut när vi gick på gruset hemma att vi vad hemma! Jag fick något i handen och när jag kommer in är alla underbara vänner här och sjunger för mig! Blev överlycklig verkligen, alla som skulle vara så upptagna var faktiskt hos mig :))

Det var lekar hela kvällen och Frida min underbara vän är verkligen grym på sånt, det måste jag tacka henne för extra ❤ det var mycket fest och glada människor! Fick så fina presenter för nu fick jag veta vem som gav mig klippningen, fick även grymmaste tavlan som jag suktat efter länge ifrån Living and Room samt presentkort på Fritidsresor. Har helt fantastiska vänner verkligen!! Vet inte hur jag kan tacka ordentligt! Men TACK ni är helt grymma och jag är så glad att ni finns i mitt liv! Skulle ju tagit mer kort men min telefon var beslagtagen så de missades kan man säga ;))

Mamma och barnen var även här och där fick jag pengar till resan och en super fin orkidé som jag hoppas jag kan få att överleva ?? Jag som dödar alla blommor har fått en utmaning framför mig ;-) Tack bästa mamma ❤
Har några kvar att fira med, men ångesten har släppt och jag välkomnar livet efter 30 med öppna armar ;)

Tack Anna-Maria, Susanna, Nathalie, Madde för en fantastisk dag ❤

Tack Frida, Jennie, Anna, Fia, Johanna, Anna B, Emelie, Alexandra, Jocke, Tommy, Jimmy, Alexander, Nicklas, Johan, mamma och barnen. Även stort tack till Therese som tyvärr inte kunde komma men vill tacka till er alla för dom fina presenterna och för en helt underbar kväll som ni delade med mig!! Har verkligen dom bästa vännerna!! Ett stort tack till Anna som tog sig hit från Enköping, blev så glad när jag fick se henne bland allihopa!! ❤❤

Massor med kärlek till er alla som förgyllde min kris på ett bra sätt så jag nu kan le tillbaka på i lördags ;-) ❤

Lite bilder från lördagen och från presenter. Tog aldrig på blommorna jag fick och nu ser dom inte lika roliga ut att ta på ;))


 



 
 
 
 
 
 






 
 

1 kommentar:

  1. Tack va du är söt <3 de va en riktigt bra kväll/natt! :) Snyggt med tavlan ;)

    SvaraRadera