torsdag 15 november 2012

En torsdag som denna!

Upp och ner, ner och upp!

Idag total vägrade E att gå upp och när hon väl kom upp så ville hon ingenting.. Sk psykbryt som man så fint kallar det ibland ;) Hon hade varit trött på förskolan igår och gått in och vilat medan dom andra var ute och lekte! Hon lägger sig förtillfället halv sex så det är väl tidigt, men nu i 2 dagar har hon kommit i säng lite senare och det märks så tydligt på lilla skruttan! Så hon fick vara hemma idag så jag åkte hem och löste av T så han kunde åka till jobbet, så imorgon är vi lediga! Så nu är det helg kan man säga! Skönigt ;)

Fick 30 röda rosor av killarna på jobbet, så snällt av dom!!

Sambon kom hem med ett Xbox med kinect spel, så glad jag blev! Tack Älskling många spelkvällar framöver ser jag fram emot ❤

Var igår och klippte mig och skaffa mig en ny frisyr, gav frisören fria händer och ja det känns grymt ovant kan man säga ;) Det är något lurt på gång för jag vet inte ens vem jag fått det av juh, men så tacksam och det skall bli spännande att se vem det är ifrån! Tack ❤

I tisdags gjorde jag nya naglar igen, så nu är dom fina och återigen svarta men lite mörkare denna gången!

Imorgon blir det släktkalas och innan det så kommer min äldsta vän Lina och hälsar på! Super mysigt ❤

Ha en bra kväll ❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar