torsdag 11 oktober 2012

Torsdag hela dagen!

Då var jag igång igen säsong 4 och 5. Kanske borde skaffa mig en annan kvällshobby?? Hihi måla kan kan jag ju göra men finner inte samma ro i det som att slappa i soffan! Så jag kör slapp i soffan när lillan somnat, 7 dagar kvar att jobba :-)

Hörde runt lite i familjen om jul idag och den kommer inte bli som de flesta jular, tråkigt men vad gör man! Man prioriterar olika och julen har alltid varit viktig för mig, kanske mer viktig än för andra för mig är det en högtid som jag vill spendera med mina närmaste! Men vi ska fira julafton hemma hos oss, vi blir några stycken men det blir mysigt med! Måste lämna in om semester senast nästa vecka så då behöver man planera i förväg och det är inte alltid att man är på samma plan :)

Jobbar hela julen men funderar på att ta semester den veckan så blir jag ledig 1 1/2 vecka, å det är ju aldrig fel :-)

Nu blir det sängen, Sov såååå gott ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar