lördag 27 oktober 2012

Tjejmys på stan!

Idag lurade jag min goda vän Anna ut på stan! Hon blev chockad så uppdraget lyckades ;) Hon visste bara att någon skulle hämta henne på fredag, så hon misstänkte mig! Attans tänkte jag och fick frågat henne igår om dom kunde komma på middag hos oss som idag?! Då började verkligen tankegången hos henne eftersom hon trodde att det var jag, men då kunde det ju inte vara jag som frågat henne om middag hos oss! När jag kom så sken hon upp som en sol som hon är och blev generad attans kärring typ ;)

Haft en super härlig kväll, så skönt att strosa runt ensamma! Var på pizza plus och käkade sen tog vi en bio! Såg hypnotisören med Persbrandt, säger bara grym film verkligen! Ett måste att se :-)

Nu blir det natten här i Oklahoma!

Kärlek ❤

Idag var Ella en fjäril ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar