lördag 13 oktober 2012

Kastar in..

Bakat muffins och myst med lilla E efter jobbet, tänk att så lite gör så mycket!

Somnade när jag nattade E, jag som laddat för en massa greys! Men älskling och Deggan ser på hockey och skall kolla serier och hade laddat för mig i sovrummet! Men jag tog mitt förnuft till fånga och stängde av datorn. Behöver verkligen sova för jag är sleten som attan känner jag, igår somnade jag 00:30 ca. Upp 04:00 inte en bra kombo ;-)

Hoppas hennes nattskräck snart är över och att hon börjar somna igen när hon lägger sig ensam! Jag är kass på att natta för jag stensomnar själv med hihi! Häromdagen så sov jag 1.5 timmar inne hos henne innan jag vakna till!

Så lite stolt att datorn är av och sängen är redan varm! Som ni ser på kortet på mig och Ella så syns det verkligen hur osminkad och trött man är hihi..

Så kastar in handduken, gooooood natt på er ❤

1 kommentar: