onsdag 22 augusti 2012

Update in life!

Uppdatering på vad som hänt sen senast! Ja mycket händer men de stora är väl att jag skadade min fot på jobbet i fredags och i måndags gick jag till läkaren. Jag har infalammation i samtliga muskelfästen i vänster ben. Inte så konstigt att jag haft ont :( Så tabletter och 7 dagars vila sa doktorn. Så nu har jag  varit hemma i 2 dagar och jag har legat på soffan nästan hela tiden. Blir så otroligt trött utav tablettera. Men det går över snart hoppas jag :-)

Annars har de inte hänt så mycket, på fredag skall vi på Magnus Uggla och det skall bli roligt att se honom live för det har jag aldrig gjort. Imorgon blir det snabba cash 2, hoppas på att den är lika grym som 2 an, men med Joel i huvudroll kan väl inget bli dåligt ;-)

Nu ska jag fortsätta kolla serier, håller på att kolla på "Hart of dixie", en bra serie som man fastnar i helt klart!


Samma skapare som har gjort Gossip Girl :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar