söndag 29 april 2012

På gång...

När jag kom hem satte jag mig och sydde klart den gröna gardinen, gjorde 3 dukar och även sydde den lila gardinen. Synd att jag inte mätte igår så hade jag köpt två paket öljetter, för nu fattas det 4 stycken på den lila som jag får handla imorgon för att sen kunna sätta upp :-)

Men nu är den gröna uppe i tvättstugan. Skall ta kort så fort Tommy skruvat fast hyllorna över tvätten så jag kan ta helhetskort!

Nu är klockan redan 01, borde verkligen sova men väntar på att tvätten skall bli klar så jag jag hänga den. Sen blir det att falla in i sömn. Gud så skönt känner mig totalt seg i huvudet nu!!

Konstigt att man får sådan energi när man kommer hem? Vad beror det på? På dagarna hemma är jag så lat men på kvällarna kan jag springa maratonlopp om det skulle vara så!!

Natti på er :)

1 kommentar:

  1. Är precis likadan, kan vara så svin trött på dagarna och när man verkligen bör lägga sig för att orka med nästkommande dag ja då får man en riktigt energi som heter duga och man kan typ storstäda hela lägenheten :P mycket irriterande att inte det kan komma på dagen istället

    SvaraRadera