fredag 20 april 2012

Kontrollanterna = Låsatspoliser?


Man blir ju svin förbannad när man ser hur kontrollanterna håller på! Jag blev så arg så jag ringde västtrafik och frågade om hur dom får ta tag i någon eller lägga sig på någon. Absolut inte dom får inte röra någon vare sig man har betalat eller inte. Det har startat en stor utredning och fortsättning följer. Redan 6000 visningar på youtube. Kontrollanterna säger i filmen att dom får lov att ta tag i personer som dom skall hålla kvar och att hon är gripen. Jag såg henne i onsdags pratandes med polisen och kontrollanterna när jag jobbade, hon är ifrån Stenungsund så fick jag se detta idag! Det är verkligen upprörande. Även om hon uppsåtligt betalade när hon såg dom, så spelar det ingen roll! Dom har verkligen ingen rätt alls att ens ta tag i en person eller trycka ner dom som dom gjorde! Båda dom två karlarna är på fel ställe, dom tror dom är småpoliser som springer runt och beter sig.

Ser dom tyvärr varje dag och jag gillar dom verkligen inte nu! Skärpning för fan!

Kolla in själv och säg vad ni tycker?

HÄR kan du läsa Gps artikel om händelsen.

1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen sjukt såg klippet förut och man blir ju helt illamående! Vart är Sverige på väg egentligen? Känns som att det går mer och mer utför faktiskt tyvärr :/

    SvaraRadera