onsdag 25 april 2012

Dejt med Sambon..


Battleship

Igår var jag och T på bio och fick umgås en del på tu man hand, det var mysigt för det är väl inte sådär jätte ofta som det bara är han och jag som hittar på något mysigt! Han ville se denna filmen så vi valde den. Jag är väl ganska bra på att välja filmer annars när det är biodags. Kanske för att jag alltid tar tag i det när det finns någon bio jag vill se ;-) Den var riktigt bra och det är absolut en bio film att se. Kan tycka det hade varit coolt om den hade funnits i 3D, det hade jag gillat starkt!! Svärmor passade E, så hon var kanon nöjd och hade det bra! När vi kom hem sov hon som en prinsessa!

Idag när jag lämnade lillskruttan efter att hon varit ledig i 5 dagar så var hon inte så happy på mig. Förskolan ville hon inte alls gå till och det blev dramatiskt när jag lämnade henne så det skär i hjärtat. Men men hon älskar ju det annars så. Barn med sina perioder, tur att det är olika faser dom går igenom. Annars vet jag inte hur man skulle orkat om det var så hela hela tiden ;)

I måndags var jag på fotokurs som Nikon står för när man köpt en kamera hos dom. Så jag och Anna stack till stan på kvällen för detta! Det var en del man lärde sig och en del man inte förstod alls. Men nu har vi nog båda lärt oss att man skall pilla och trilla så lär man sig utav det. Härligt att ses en sväng utan barn och en del måsten.

Har börjat kolla på en ny serie, uppdatering om den kommer..

Hur mår ni och vad har ni haft för er?
Sorry för dålig uppdatering, fick en push idag av en god vän som påtalade mitt dåliga bloggande, hihi periodare man blir för att man inte orkar sätta på datorn. Eller lat kanske man skall säga? Köpte ju en dator så jag lättare skulle kunna  blogga och jag har nästan blivit sämre på det. Illa det där ;)

Kram på er & Sov gott :)




2 kommentarer:

  1. Vi får ta våra kameror och ge oss ut på lite testning;)) kram annisen

    SvaraRadera
  2. Tycker jag verkligen =)) kramis

    SvaraRadera