torsdag 22 mars 2012

Solig dag!

Idag har verkligen solen Varit helt underbar!! Satt med Emelie vid havet och fikade och livet känns väldigt okomplicerat när man ser det från det hållet!

Imorgon blir det köpa baden baden stolar till framtida altan!! Så snajsigt det kommer bli verkligen!!

Jag har mycket tankar och mycket på gång i tankarna. Tur att jag har så fina vänner som orkar lyssna när man behöver få ur sig saker. :)

Jag och T har bestämt att lilla Ella skall sova hos mormor imorgon eller på lördag, så skall vi köra en dejt! Det var längesedan det var bara vi som hittade på något. Får se vad man kan göra, jag vill gå i affärer och det vill nog inte han ;)

Hörs imorgon bäst att lägga sig så inte grannen får väcka mig imorgon för att jag försovit mig ;-)

1 kommentar:

  1. Mys med egen tid <3 De har vi nästa helg :) Saknar dig vännen måste ses snart!! Sov så gott! Puss

    SvaraRadera