söndag 25 mars 2012

ShoppingBritta!!

För några dagarsen var jag i Trollhättan och även på torget och shoppade lite grann! Byxor, tröja outfiten nedan jag har på mig! Tantig och jag gillart ;)

Ny väska till E och ett par till jeans till mig samt en tröja till 80 tals festen jag skall på till helgen! Köpte även lite accosearer som jag kan lägga upp en annan gång när inte alla ser ;))

Jag köpte även 3 canvas tavlor som jag skall fixa och trixa med lite! Det kommer i veckan när jag skall försöka trolla lite! Om allt går enligt min plan kanske man skall säga!

Fick satt på min nya vaxduk jag köpte ett tag tillbaka och inser att den är för liten! Vilken skit han mätte fel tänkte jag! Men så mätte Tommy duken och den var fortfarande 180 hoppsan! Jag har inte tänkt på att vi har en iläggsskiva i så bordet är 220 istället! Vilken tur att jag inte köpte en till häromdagen för den hade med varit för kort ;))

Minnet är bra men kort!

Hörs :)

6 kommentarer:

  1. 80-tals fest va roligt!!! jätte fin tröja och söt väska :) Ses vi på onsdag?? <3

    SvaraRadera
  2. Absolut, onsdag är bokat :)) tack, älskar mina nya jeans med:))

    SvaraRadera
  3. Haha du är rolig du Tess! Tröjan med löven på vart riktigt snygg och linnet från gina gillar jag skarpt också! :)
    Hoppas allt är bra med dig/er

    SvaraRadera
  4. Tack ;)) hoppas ni med har det bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå det är väl bra här borta (samma med ryggen dock) men annars så :D

      Radera
  5. Ja tycker du passar i "tantigt", om de e de du vill kalla de! ;)
    Absolut måste vi ses nåndag! Jag är ju för det mesta ledig tis-tors varje vecka. Så vi får försöka pricka in nån bra dag.

    Kul att du gilla sovrummet. Som sagt, jag känner mig ganska nöjd faktiskt. =)
    Kramar

    SvaraRadera