onsdag 21 mars 2012

Händig!

Ja ibland får man visa sin händiga sida med! Detta hade ju varit super lätt om måtten hade passat i gaderoben. Men när jag var i butiken och hade beställt all inredning så var ju allt fel och jag blev både arg och ledsen och bestämde mig för att testa en av Ikea. Dom passar i måtten men inte i hålen.

Så jag hittade tillslut skruv som jag kunde använda för dom som följde med var raka utan spets och jag gjorde ett litet försök men det gick sådär. Men tillslut fick jag upp det och jag fick det även rakt, det gillas :-)

Undra vad sambon säger när jag gjort det själv.. Det har legat ett tag men nu kände jag att jag ville få upp det. Tanken först var att ha en djupare korg där nere med lakan osv. Men alltid när jag kommer till affären i stan så är den stängd. Så när jag börjar jobba i stan skall jag besöka och fixa riktiga korgar till tvättstugan och Ellas rum behöver några till!

Har rensat på lite andra ställen med denna kväll, underbart när energin kommer och det bara flyter på!

Tommy är på Hockey i Scandinavium idag med några vänner, får hoppas dom vinner så är han glad när han kommer hem ;-)

Sov gott på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar