torsdag 29 mars 2012

Bildbomb...

Nu har jag kommit fram till att jag inte är nöjd med garinerna jag i all hast skyndade mig att köpa! Jag vill ha pastell och jag vill ha enfärgat!!
Köket är jag nöjd med, men i sovrummet funderar jag på lila istället och vitt samt lila överkast och kuddar.
Tvättstugan helt lime grön kappa i gardin! Letar och letar men hittar inte vad jag vill ha riktigt. Men jag har lärt mig igen, jag måste kolla kolla kolla igen så jag inte gör något förhastat!
Såååå typiskt mig men jag är van ;-)
Kanske får internet idag, får se om de kopplat på det, skall hämta allt ifrån Telia idag och då får jag en liten större skräm att surfa på och äntligen kan man börja blogga på riktigt igen ;-)
Ha en härlig torsdag! Här. Hemma öppnar pizzerian så det skall vi fira med att äta där idag :-)

2 kommentarer:

  1. Haha du är la go ;) så fina kort <3 Pizzeria,, va dom goda?? :)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer äta där igen =)

    Tack <3

    SvaraRadera