onsdag 29 februari 2012

Shopping..

Gör ett nytt försök och ligger in då jag tydligen inte kunde skriva under bilderna utan att de blev rätt när den publicerade! Haft en kanon mysig kväll och väldigt glad för alla som kunde kolla och fick vara med och dela Susannes duktiga visning!
Köpte två hjärtan att ha på en vägg i sovrummet, kommer bli kanon med så lite på en sådan vägg utan att det blir för mycket!
Sen köpte jag 2 ljusstakar som kommer stå på framtida skänken bakom soffan me. Tillsvidare får dom stå jämte tvn.
Sen köpte jag väggorden i silver/stål och den höga ljusstaken jämte på bilden allt går i samma Kling så det kommer bli kanon på sin plats hoppas och tror jag!
Sen så framtida önskning så vill jag ha tavlan och kuddarna som finns till! Man kan ju inte köpa allt på samma gång, men jag är riktigt sugen! Skall se om min karl blir lika sugen när han ser den ;-)
Tack alla för en kanon kväll och speciellt tack till Susanne för en toppen visning!!

2 kommentarer:

  1. Jätte fina saker du fick tag på;). Tack så mkt för inbjudan förresten, tråkigt att man inte kunde komma! :). Hoppas ni mår bra annars! Kramar:)

    SvaraRadera
  2. De kommer bli så snyggt!! :) Tavlan är ju så snygg med men kolla i en tyg affär först.. kan hitta ngt liknande ;) Vi syns imorn! Puss <3

    SvaraRadera