fredag 24 februari 2012

Regn & Rusk..

Ja vilket väder vi har, våren känns på ingång och det är ju helt super bra om det är så väl! Älskar våren och när man börjar känna alla dofter av blommor och bin ;-)

Äntligen har vi skickat in papperna på att koppla in Telia i huset så vi får riktigt internet! All heder åt trådlöst, men ack va svårt det är när man kommer ifrån fiber och skall vänja sig vid att datorn funkar ibland ;-) så 6-8 veckor så har vi det äntligen! T kommer nog ringa ner dom om jag känner honom rätt så vem vet kanske går fortare än så! Men dyrt är det, men det är värt det :-)

Varit hos min goda vän Anna nu på kvällskvisten, så glad att jag har så fina vänner runt mig. Har valt att stanna hemma ifrån jobbet imorgon. Kommit in i en period där jag har tagit ut mig för mycket i att jobba för mycket. Så nu tänkte jag chilla lite grann som Anderas hade sagt på jobbet ;-)

Tänk vad livet kan bli intensivt ibland och man hinner knappt med själv? Helt otroligt men nu börjar de nog kännas på rätt spår igen så de känns kanon toppen! Dags att få Therese tid till att pula och pyssla hemma osv. Jag stressar snart sönder mig och vem vinner något på det?! Ingen allra minst jag :-(

Men nu skall jag sova efter en hård dag på jobbet så jag gick tillbaka och jobbade lite för tidigt än vad kroppen tillät. Men men man lär sig av sina misstag!

Hur har ni det mina läsare? <3

1 kommentar:

  1. Det gör du helt rätt i å stannar hemma! :). Å ta hand om dig själv lite;). Har det kanon,snart dags å jobba för min del. Ha en super fin helg! Kramar

    SvaraRadera