onsdag 15 februari 2012

Operation!

Ja jag tar nog tillbaka mina ord om att negativa dagar alltid för något positivt med sig. = nu fick jag precis veta att henne vi skall till på lördag ligger inne för operation akut! Det är inte livsakut så det är skönt att veta! Så lördagen blir inställd, så himla tråkigt för allihopa har verkligen varit så taggade och jag har verkligen känt att jag behöver lite jag tid! Lite tjejsnack och lite vin.

Men de som är mest tur är att det kommer blir ok med M. Snart kommer vi hälsa på henne, får boka en annan helg! Det är prat om vi ska ses ändå, men funderar samtidigt på att de kanske var mitt kall att vara hemma och rå om mig själv? Eller kanske bara boka in på mig spa över dagen på baden ?

Nu blir det sängen! Inte sett min lilla pärla idag men här nedan är ett kort för några dagarsen när hon sov så gott ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar