lördag 25 februari 2012

Lördagsmys...

Sitter på Vc med mor och sedan skall vi åka till Bäckebol och hämta en fåtölj och köra till Mormor samt hjälpa henne med sin tvn!

Så jag får passa på att byta de jag handlat fel på Ikea och byta dataväskan jag fick utav Tommy då jag vill ha en som allt tillbehör får plats i datorn.

Sen skall vi hem och sy dom sista gardinerna i köket! Tog lite bilder igår i sovrummet, jag är nöjd men min sambo är väl inte lika impad, men men! Behöver få lite kuddar som passar in så blir det en härlig färgklick me like!

Hoppas ni har en super härlig lördag! Längtar tills nästa helg då min älskade systerdotter kommer och hälsar på oss! Som jag och familjen längtar! Blir baby & barn mässan, vi brukar ta med henne och gå på det så hon och Ella kan busa där och strosa omkring :-)

Sen ikväll blir det mys för mig och Ella då fadern skall ut på galej :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar