fredag 27 januari 2012

Tjoohoo!!

Blev ledig imorgon och fram till tisdag förmodligen! Guuuuud vad skönt! Haft min Goa vän Frida på besök, så underbart verkligen, saknar henne! Pratade om livet och all därtill... Tänk så mycket de hänt igenom åren man känt varann..

Tack för ikväll <3

Ps. Behöver tänka över hur jag kan göra med min gamla katt. Kanske dags att ta hem honom och låta han få vara här den sista tiden. Han är ändå 12 år lilla gubben! Shit va tiden går.. Min sambo känner väl inte riktigt för några djur men får se!

Sov så gott :-)

2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar kväll och det får vi göra om snart. Vad skönt att ni besluta er för att ta hand om Bebis, tror nog att han saknat dig skarpt.
    Du är en underbart fin människa och glöm aldrig det.
    Puss & kram <3

    SvaraRadera
  2. Tack själv gumman! Ella är överlycklig, dock inte Tommy. Men han är ju mim ögonsten <3 du är en underbar vän och tjej, glad att jag har dig!!
    Puss <3

    SvaraRadera